TOP 5 VEELGESTELDE VRAGEN
-
Onze Promotips ligt elke week vanaf donderdag klaar in jouw Spegelaere Supermarkt als fysieke folder.
Ontvang je hem liever digitaal? Schrijf je dan eenvoudig in op onze nieuwsbrief en krijg de folder elke week op woensdagavond in je mailbox.
Daarnaast kan je de promoties ook altijd bekijken hier op onze website, onder de sectie Promoties. -
Als je niet tevreden bent met een product, kun je contact met ons opnemen via e-mail op info@spegelaere.be. Geef een beschrijving van je klacht en voeg, indien mogelijk, een kopie van je kassaticket en een foto van het product toe. Zo kunnen we je klacht bespreken en, indien nodig, een waardebon per post naar je toesturen. Vergeet hierbij niet je adres door te geven.
-
Ja, je kunt bij ons betalen met ecocheques, maar dit is alleen mogelijk voor producten met een ecolabel.
-
Onze winkels in Eernegem, Oudenburg en Jabbeke zijn geopend van maandag tot en met zaterdag van 8u30 tot 19u30, en op zon- en feestdagen van 8u30 tot 12u00. De winkel in Oostende heeft dezelfde openingstijden van maandag tot en met zaterdag (8u30 tot 19u30), maar is op zon- en feestdagen geopend van 8u30 tot 12u30. Voor de meest actuele informatie over onze openingstijden kun je onze website raadplegen of rechtstreeks contact opnemen met de desbetreffende winkel.
-
Als je een klacht hebt of een suggestie wilt doen, kun je ons klantenserviceteam bereiken via e-mail op info@spegelaere.be of bellen naar ons nummer op 059 56 30 20. Je kunt ook ons online contactformulier invullen op onze website. We nemen elke klacht serieus en streven ernaar om deze zo snel mogelijk op te lossen.